IJSLAND

1 september 2016 - De Kwakel, Nederland

Het stond nog op onze bucketlist:  IJsland.

Nog even en dan vertrekken we.  We doen het dit keer de hard-way, ouderwets kamperen. Auto gepakt, tent en toebehoren, skottelbraai, gasflessen, reservebanden, kookkist, warme kleren, muts, sjaal, handschoenen, laarzen en wandelschoenen. We zijn op alles voorbereid.

Morgenochtend naar Denemarken, zaterdagmiddag de boot vanaf Hirtshals. Ruim twee dagen varen. Maandag arriveren we in IJsland. Ik ben begonnen met een pilletje te kopen. Ik voel er weinig voor om zeeziek te worden.

1. Sylvia:
    2 september 2016
    Goede reis en doe voorzichtig.
    Ben benieuwd naar jullie belevenissen.
    XXX Sylvia
  2. Marian dehertog:
    2 september 2016
    Leuk dat we jullie kunnen volgen,
  3. Robert:
    2 september 2016
    Gaaf zeg op zo een manier naar IJsland. Kamperen en IJsland klinkt als een goed recept voor een fantastische vakantie. Heerlijk. Veel plezier en genot!
  4. Carin:
    2 september 2016
    Heel veel plezier, maar komt vast goed jullie kennend. Geniet ervan met z'n allen en ben benieuwd naar jullie belevenissen, ik kijk er naar uit! Groetjes.
  5. Wim Westerhout:
    2 september 2016
    Goede reis en heel veel plezier.
  6. Yvonne Cubo:
    2 september 2016
    Hans en Truus, maak er een mooie reis van, maar dat is aan jullie wel toevertrouwd . We gaan het lezen!
  7. Wil en john:
    Lieve familie,
    Geniet van een geweldig avontuur!
    Behouden vaart in twee opzichten.
    Leuk, dat wij dit vanaf de zijlijn
    kunnen volgen.
    Groet van ons beiden!
  8. Kathryn Brouwer:
    2 september 2016
    Heel veel plezier Truus en Hans! Heel stoer! And we look forward to the next installment of the 'ijsland avontuur' !
  9. Dini Maarsen:
    2 september 2016
    Heel veel plezier en we blijven jullie volgen!
  10. Marianne:
    3 september 2016
    Heel veel plezier lieverds, geniet weer met volle teugen en kom gezond weer terug !!!
  11. Anneke:
    4 september 2016
    Hoi Truus en Hans
    Wat dapper van jullie om met de tent te gaan, heb je ook nog een kruik mee?
    Wat een uitdaging Een hele goede reis
    Ik ben benieuwd Groetjes John en Anneke