HART op reis – Namibie (8) - Sossusvlei

19 oktober 2015 - Sesriem, Namibië

19 oktober

Even een uurtje Wifi. Snel wat foto's geplaatst

We zitten nu op camping Oasis. Vanmorgen om half zeven naar Sossusvlei gereden

Zaten om acht uur al shocking klem in het zand. Eruit gesleept.

Ontbeten tussen de zandduinen met een gebakken eitje. Riant.

Hans het duin beklommen. Rina de helft, ik een kwart, Ad is beneden gebleven.

Hans vanmiddag de auto gerepareerd, planken in elkaar gestort en de koelkast stond midden in de auto, door al het gehos in het zand.

Hij heeft een stuk hout  van het campingdakje afgezaagd om de planken te ondersteunen. Heel inventief. Er zit zat hout op, dus merken ze niks van.

Leve de leatherman. Hebben een prima camping met eigen afdak, inclusief eigen

wc en toilet. Snikheet en er staat een woestijnstorm. Haren staan recht overeind van het stof. Gaan nu wandelen in Sesriem canyon.

Foto's Sossusvlei volgen

1. Carin:
    Jeetje wat een avontuur!
    En wat is het toch een geluk dat Hans zo handig is!
    Prachtige foto's.
  2. Annelise en Fonk:
    19 oktober 2015
    Ai , waar was ek tog om met raad en daad hand by te sit ! Ek wonder of die woestyn atmosfeer vir Ad beinvloed het om sy basstem vleuels te gee oor die duine .
  3. Wil en john:
    19 oktober 2015
    Hallo vakantiegangers. Het schijnt dat ik het steeds verkeerd doe en dat mijn reacties niet aankomen. Voor de goede orde ik geniet heel erg van jullie verhalen en foto's. Nu hopenlijk wel goed. Weer echt op z'n Wil's. Groetjes
  4. Robert:
    20 oktober 2015
    Bedankt weer voor leuke update en prachtige foto's!
  5. Bert:
    20 oktober 2015
    Mooie verhalen en zeer herkenbaar voor ons. Wij hadden in Sesriem ook met een zandstorm te kampen en we zaten iets vroeger dan jullie al vast in het zand van de Sossusvlei. Ze zullen wel denken daar. Weer een stelletje Hollanders die denken dat ze met hun fourwheel wel even door het zand kunnen rijden. Nog een fijne reis en we blijven jullie volgen.
  6. Marian dehertog:
    23 oktober 2015
    Volgens mij hebben jullie het super, avontuur hoort een beetje erbij,toch??